Woensdag 28 januari 2015 - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Woensdag 28 januari 2015 - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Woensdag 28 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

28 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Tongariro

We zijn opgestaan met prachtig weer! Vandaag staat de rit van Wellington naar Tongariro National Park op het programma. . De jongens hebben de leidingen doorgespoeld en vers water ingeslagen. En de camper was helemaal leeg dus hebben we een stop bij New World gemaakt om boodschappen in te slaan. Hoe dichter we bij Tongariro kwamen hoe donkerder de lucht werd en het begon te regenen. Bij het Tongariro Holiday park aangekomen was het weer droog en we hebben meteen een bus geregeld om de volgende dag de Tongariro Alpine Crossing te gaan doen. De crossing is 19,4 km lang, dus moeten we op tijd naar bed!
Nadat we lekker hebben gegeten in het skotel moeten we nog broodjes klaar maken , water in flesjes doen en de rugzakkien inpakken.