Dinsdag 3 februari 2015. - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 februari 2015. - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 februari 2015.

Blijf op de hoogte en volg Jolande

03 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Vanmorgen zijn we via Coromandel naar Thames gereden, we hebben de camping Dickson gevonden in Tararu en hebben daar lekker even gezwommen om af te koelen. Daarna weer aan de blog gaan werken en nu gaan we een wijntje drinken, het is weer prachtig weer, wat hebben we toch een geluk met het weer. Het is hier in de Firth of Thames ook weer prachtig. Mooi riviertje en mooie bloemen met een vlinder- en orchideeëntuin. We zijn ’s avonds uit eten gegaan in Thames, dat was wel 1 uurtje lopen heen en 1 uur terug. We liepen langs de baai. Thames is een kleine stad, we kwamen in een poolcafe terecht waar we voor we konden eten of drinken lid van moesten worden. Jolande heeft voor ons allemaal getekend, daarna konden we onze bestelling doen. Lekker gegeten en gedronken. Op de terugweg hebben we de zon in de baai zien zakken en bij de camper nog even naar de sterren zitten cq. liggen kijken.