Maandag 2 februari 2015. - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Maandag 2 februari 2015. - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Maandag 2 februari 2015.

Blijf op de hoogte en volg Jolande

02 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Het is maandag dus wasdag, het is stralend weer en we hebben een paar handwasjes gedaan.
We zijn gaan wandelen naar Cathedral Cove, eerst over de berg en daarna over het strand.
Het is een stevige wandeling van wel 2 uur heen en weer 2 uur terug. Maar het is het wel waard.
Wat een geweldig uitzicht en een prachtige rots op het strand. Wat genieten we van deze mooie rots, het fototoestel maakt overuren.
We lopen langs het strand en lekker met de voetjes in het water. Terug op de camping zijn we lekker in de Pacific gaan zwemmen, wat een hoge golven zeg. We verdwenen er bijna in, wat een lol. Prachtig helder water heerlijk ontspannen na deze stevige wandeling.

• 03 Februari 2015 - 13:12

Carolien:

Mensen, wat een belevenissen allemaal. Het zal straks ook vast een prachtig reisverslag voor jullie zelf zijn! Ik lees af en toe een stukje en daarvan maak ik al op dat elke dag weer een fantastische nieuwe ervaring is... een vakantie gewoon zoals ons bekend durf ik straks niet meer over vertellen hoor,... wat zullen jullie uitgeteld zijn bij terugkomst met zoveel nieuwe ervaringen. ..PoehPoeh... Nog maar veel YOLO YOLO! (zoals die ene caberatier zegt... You Only Live Once!!!