Woensdag 21 januari 2015 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Woensdag 21 januari 2015 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

21 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Jammer dat we hier maar een dag kunnen blijven, maar we moeten vroeg op om op tijd in CHristchurch zijn om de auto te wisselen en de camper op te halen. We hebben genoten van de Toyota Highlander fourwheeldrive. We vertrokken met een broodje in de hand met stralend weer weer. Via Moana naar de Arthurs pass waar we boven in de mist zaten en dus het viaduct gemist hebben. Op het hoogste punt Otira hebben we een echte scone gegeten en koffie gedronken
We kwamen op tijd in Christchurch aan waar we op het vliegveld de camper hebben opgehaald. We hebben de auto geparkeerd achter de camper en konden de koffers meteen overladen in de camper. De mannen gingen de auto terugbrengen zo hadden wij even de ruimte om de koffers etc. uit te pakken, dat lukte prima en we hebben alles terug kunnen vinden. We zijn naar het adres van Gert en Wijnie gereden, die nog aan het werk waren ha ha, de camper in de straat geparkeerd. Gert kwam toevallig tussen 2 klantjes thuis en heeft onze camper even bewonderd. Wij zijn met de camper boodschappen gaan doen en hebben een en ander ingeslagen. We hebben een lekker warm broodje gehaald en een wijntje gedronken en toen schoof Wijnie ook aan en we hebben gezellig zitten kletsen. Inmiddels kwam Gert ook thuis en we zijn bij hen in huis gegaan en hebben lekker Thais gehaald en gegeten. Het was heel gezellig en voor we het wisten was het al tijd om naar de camper te gaan. We hebben in de straat geslapen. Wel wennen hoor, wat een gewiebel.

• 27 Januari 2015 - 18:00

Henny:

Hallo daar....

Wat een heerlijke reis, kunnen jullie nu niet meer schrijven in de camper, ik mis jullie verslag.

Knuffel Henny