Vrijdag 16 januari 2015. - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 januari 2015. - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 januari 2015.

Blijf op de hoogte en volg Jolande

16 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Weer vroeg opgestaan om naar Bob’s Peak te gaan, dit is een kabelbaan met boven allerlei leuke attracties, lekker wandelen en van boven af de stad en het meer bekiijken. Prachtig weer en wat genieten we van al dit moois. Je kunt er bungyjumpen, rodelen en mountainbiken en paraglyden.
Veel te sportief voor ons dus we zijn weer met de gondel naar beneden gegaan. En toen naar de beroemde brug van H.J. Hackert die het bungyjumpen heeft uitgevonden. De Kawarau brug ligt een paar kilometer van Queenstown verwijderd. Wauw wat een lef om daar vanaf te springen, 43 meter de diepte in . Ze staan gewoon in de rij om te mogen springen, het was zo druk dat wij het maar niet gedaan hebben. Weer terug naar het gezellige centrum van Queenstown, nog steeds prachtig weer en veel leuke sportieve mensen gezien. Gegeten in weer een Irisch restaurant met live muziek en onder het genot van een glaasje wijn hebben we een halve kilo rumpsteak gegeten met patat en sla. Poe we konden geen boe of bah meer zeggen. We zijn naar huis gelopen om een beetje bij te komen.
Nog tot 12.00 uur op het terras van het hotel heerlijk uit zitten te buiken.