Vrijdag 30 januari 2015 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Vrijdag 30 januari 2015 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

30 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

We hebben heerlijk geslapen en zijn om half 11 vertrokken van het Whakapapa Holiday Park.
Het park staat midden in het Tongariro Nationaal Park. We gaan richting Rotorura en onderweg komen we langs lake Taupo en gaan naar Wai-O-Tapu Thermal Wonderland. We eten daar eerst een broodje en gaan dan weer 3 kilometer wandelen door de geisers van dit park. Ook weer geweldig. Nieuw zealand verveelt ons nog steeds niet, prachtige uitzichten, mooie bossen en bergen en nu de geisers. Het park bestaat uit 18 vierkante kilometer en is slechts voor een klein gedeelte open gesteld voor toerisme. Het gebied ligt vol met ingezakte kraters, koude en kokende poelen van modder, water en stoomwolken.
Dan weer op zoek naar een camping die vinden wij aan het begin van Rotorura, het is een Kiwi Holiday park en daar bestellen wij meteen voor 2 nachten en een Maori show voor morgen avond.
We worden tussen 5.45 – 6 uur opgehaald met een bus.
Aangekomen op de camperplek de stoeltjes uitgeklapt en begonnen aan deze blog, we waren behoorlijk achter. Het is heel moeilijk om wifi te krijgen en de foto’s erop zetten kost ons zoveel tijd, die we niet hebben. We gaan lekker in de hot pool liggen ontspannen en voelen nog steeds spieren waarvan we niet wisten dat wij die hadden.
Morgen weer een dag.