Maandag 26 januari 2015 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Maandag 26 januari 2015 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Maandag 26 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

26 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lekker rustig aangedaan en vertokken vanaf de camping om 11.00 uur om in te checken bij de InterIslander. We vertrokken om 13.15 uur en weer prachtig weer. We hebben het Zuider Eiland met pijn in ons hart verlaten en zijn via Queen Charlotte sound en Tory Channel, via Cook strait gevaren richting het Noorder Eiland naar de hoofdstad Wellington. Op de zee was het vrij rustig maar richting Wellington Harbour in de baai werd de wind steeds heftiger. Maar het weer bleef prachtig.
Om 17.30 uur kwamen we aan en was het erg druk, een traffic jam. Op naar Lower Hutt ,een plekje gekregen op de top 10 camping en toen met de bus naar het centrum van Wellington en weer in een Irish pub gegeten, terwijl we keken waar het noorden is. We hebben weer heerlijk gegeten en zijn voldaan met de bus naar huis gegaan en weer lekker gaan slapen.