Donderdag 5 februari 2015. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Donderdag 5 februari 2015. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 februari 2015.

Blijf op de hoogte en volg Jolande

05 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen opgestaan en in de camper voor de eerste en de laatste keer ontbeten. Het regende heel even, toen we de camper gingen schoonmaken en opruimen was het al weer mooi weer en reden we weg naar de plek waar we de camper moesten inleveren. Hij was zo schoon en mooi opgeruimd dat we onze borg helemaal terug kregen. Het was even werken maar met zijn vieren was het zo gepiept.
We zijn vanaf de camping naar Jet Park hotel gereden en hebben daar onze koffers uitgeladen en hebben van de camper met pijn in ons hart afscheid genomen. We werden weer opgehaald met de shuttlebus van het hotel en onze kamers waren gelukkig al klaar. Alle zooi in kamer gezet en we zijn gaan zwemmen in het zwembadje van het hotel. Je moet wat. We zitten vlak bij het vliegveld en eigenlijk kunnen we nergens heen. Dus vandaar dat we deze blog hebben afgemaakt en nu aan de wijn. Lekker gegeten en vroeg naar bed in weer een mooi hotel, want morgen gaan we weer voor een lange tijd het vliegtuig in.

• 05 Februari 2015 - 14:20

Meta:

Lieve allemaal, een hele goede reis terug naar huis. Hier is het ook heel mooi, maar dan wit van de sneeuw.

hartelijke groet van Meta

• 05 Februari 2015 - 14:20