Zondag 25 januari 2015 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Zondag 25 januari 2015 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Zondag 25 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

25 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Met zijn zessen buiten gegeten en daarna heeft Gert Peter zijn collega Jelle nog gebeld en een afspraak gemaakt om een foto te maken voor het LUMC Jelle en Kelly waren toevallig in de buurt van Nelson en kwamen koffie drinken en gegevens uitwisselen. Foto’s gemaakt en daarna moesten we toch echt afscheid nemen van Wijnie en Gert. Wat hebben het leuk en gezelllig gehad met zijn zessen .
Daarna Jelle en Kelly uitgezwaaid die gaan verder op het Zuidereiland en wij naar Picton. Na veel draaien en keren zijn we gestopt om foto’s te maken van de haven en de baai. Bij een camping van Top Ten hebben we lekker gezwommen en zijn naar de stad gelopen , waar we heerlijk gegeten hebben, Twisted Prawns. Teruggelopen via de haven en gekeken waar we de volgende dag de grote oversteek naar het Noorder-Eiland gaan maken. Het valt ons op dat het hier in Nieuw Zeeland allemaal zo mooi en schoon is, veel verschillende bomen vooral palmbomen wat we niet verwacht hadden