Donderdag 22 januari 2015 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Donderdag 22 januari 2015 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Donderdag 22 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

22 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

In het huis van Wijnie en Gert hebben we gedoucht en ontbeten en Ineke gebeld omdat zij vandaag jarig is. Rond 10.00 uur zijn we vertrokken, wij met de camper en Wijnie en Gert met hun eigen auto er achteraan, richting Hamner Springs, het is nu prachtig weer. Hamner Springs is bekend om zijn Pools en Spa. Onderweg een broodje met iced coffee genomen. Zo hebben we energie om de Hamner hill top van 150 meter steil omhoog te klimmen. De krekels gingen als gekken te keer. Mooie vogels met prachtige staarten gezien en boven op de top een prachtig uitzicht, dit is al het geklauter wel waard. Als beloning gingen we lekker naar de hot-tobs,sommige waren met zwavel, dat zijn de oorspronkelijke tobs, er zijn tobs van 40 – 42 graden, dat was wel wat erg warm en er zijn tobs van 38 graden dat was beter uit te houden, het gewone zwembad was 28 graden, wat echt verkoeling gaf. Heerlijk relaxen vooral omdat we 60+ korting kregen. We besluiten om in Hamner te blijven en vinden snel een top 10 Holiday park met een cabin voor Wijnie en Gert. Lopend zijn we naar het dorp gegaan om wat te eten bij een Irish restaurant ( he alweer ??).