maandag 19 januari 2015 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu maandag 19 januari 2015 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

maandag 19 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolande

19 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Helaas om 8 uur nog mooi weer dus wij ons voorbereid voor de helikoptervlucht, maar rond half 10 kwam de bewolking aanzetten en ja regen. We konden de helikoptervlucht wel op onze belly schrijven. Dus vlucht omgeboekt naar de volgende dag en wel om 9.00 uur oei oei, heel vroeg op dus morgenochtend want we moeten ook weer onze koffers pakken, want we gaan daarna meteen door naar Punakaiki.
In het Kiwi museum hebben we rondgelopen maar niet echt naar binnen, veel te duur, wij zijn dubbel Dutch. Gert zegt Irish Dutch, dus geen kiwi gespot. We hebben geluncht en zijn daarna toen het droog was naar de Franz Josef glacier gereden en hebben een prachtige wandeling gemaakt, onderweg begon het weer ontzettend te regenen en werden we drijfnat. Maar het was het waard.
Terug naar de villa en ons omgekleed, de blog bijgewerkt.