Zondag 4/ Maandag 5 januari ’15 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Zondag 4/ Maandag 5 januari ’15 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Zondag 4/ Maandag 5 januari ’15

Blijf op de hoogte en volg Jolande

08 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We maken een sprong in de tijd, we kwamen op maandag 5 januari om 10.30 uur aan in Christchurch. Wijnie en Gert (familie van Jolande) kwamen ons ophalen en wij zijn meteen naar budgetcar gegaan om onze splinternieuwe Toyota Highlander (3,5 liter) op te halen met 2500 km op de teller. Wij zijn met 2 auto ’s de mannen in de Toyota en wij met Wijnie in de lesauto naar de woning van Wijnie en Gert gegaan, daar heerlijk koffie met muffins en eigen gebakken hartige taart gegeten. Gezamenlijk naar de Meadows villa gegaan, een prachtige locatie waar wij de 1e 3 dagen verblijven. We zijn naar het stuk land van Erwin en Nora gegaan, de neef van Jolande die daar zelf een huis wil gaan bouwen. Peter heeft daar naar toe van Gert zijn eerste rijles gehad. Bij een afslag gaan regelmatig de ruitenwissers aan!!!. Dit tot grote hilariteit van de meerijders Ha,Ha. Daarna zijn we naar Waikuku beach gereden, waar we lekker hebben gewandeld en even met de voetjes in de Atlantic Ocean zijn geplonst. Heerlijk weer, dus we besloten om in de tuin van de villa met elkaar te gaan BBQen. onverwachts kwamen Erwin en Nora ons gedag zeggen en konden mee eten, we hadden genoeg. Na een rondje om de mooie tuin van de villa hebben wij hen uitgezwaaid en samen de dag nog even doorgenomen. Bij het uithalen van de bagage zagen wij dat we nog 2 stoelen extra hadden, zodoende kunnen we morgen met zijn zessen gezellig in één auto.