Zaterdag 3 januari ’15 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu Zaterdag 3 januari ’15 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jolande Boerlage - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3 januari ’15

Blijf op de hoogte en volg Jolande

06 Januari 2015 | Singapore, Singapore

We hebben heerlijk geslapen en genoten van een uitgebreid ontbijt.
We nemen een taxi naar Chinatown, de taxichaffeur vertelt van alles over de stad.
We worden afgezet bij een boeddistische tempel waar we meteen de schoenen uitdeden en naar binnen gingen.
Door de straatjes gelopen en lekker op een terrasje gezeten en keken onze ogen uit. Het was wel echt vochtig warm, het bier kwam er aan alle kanten meteen weer uit.
Daarna een taxi gepakt en naar de Botanic Gardens gegaan. We zijn naar het hotel gelopen en hebben onderweg een drankje op een terrasje genomen.
Terug in het hotel meteen de koffers bij elkaar geraapt. De taxi stond al klaar. Op het vliegveld nog een broodje gegeten en om kwart voor 8 gingen we de lucht in richting Christchurch, Nieuw Zeeland. Onderweg slecht weer gehad met onweer en dus veel last van turbulentie. Het was wel spannend, we hadden goede plaatsen en werden erg verwend met hapjes en drankjes door de steward van Singapore airlines. Reistijd is 9 uur en 50 minuten. Gelukkig geen 12,5 uur. Singapore is een bruisende en schone stad dus een prachtig begin van onze vakantie.

• 07 Januari 2015 - 10:06

Ineke Griffioen :

wat hebben jullie al veel gezien , en dat in twee dagen .
    dit wordt nog wat in deze vakantie

• 07 Januari 2015 - 22:15

Chandra:

Leuk zo'n blog! Veel plezier! Het touren is nu echt begonnen. x

• 09 Januari 2015 - 09:13

Hester: